פריוריטי לקבלנים: צעד חכם לניהול נכון של פרויקטי בנייה

Picture of צוות coralis
צוות coralis
פריוריטי לקבלנים: צעד חכם לניהול נכון של פרויקטי בנייה

ניהול פרויקט בנייה מוצלח דורש תיאום ודיוק • הפרויקט כולל משימות רבות בו-זמנית, תהליכי עבודה מורכבים, פתרון בעיות, ניהול פיננסי, ניהול כוח אדם ואינטראקציות עם קבלני משנה • קבלנים רבים מחפשים שיטות עבודה יעילות • האפליקציה של קורליס מספקת ממשק ידידותי, הפעלה קלה ומהירה, תקשורת מיידית עם מחלקת הרכש, תיעוד מקיף של כל פרטי הרכש המשויכים אוטומטית לתקציב הפרויקט ועוד • בעזרת האפליקציה של קורליס, המסתנכרנת עם תוכנת פריוריטי לקבלנים, תוכלו לנהל כל פרויקט בנייה ביעילות מירבית • המערכת מנהלת את כל הפעולות הלוגיסטיות והפיננסיות בצורה הוליסטית, נגישה וחכמה • כל הפרטים במאמר הבא

האתגר הגדול של פרויקטי בנייה שונים הוא יצירת התיאום המדויק של כל הפרטים והגורמים השונים המעורבים בתהליך. הדרך לצלוח זאת עוברת דרך יצירת תקשורת שוטפת ומעקב מתמיד אחר שלבי הפרויקט והתקדמותו. המשימות המשרדיות של הקבלנים הן מרובות, אך היומיום שלהם למעשה מתנהל בשטח. מציאות זו דורשת פתרון יעיל המאפשר לסנכרן את כל הפרטים של הפרויקט במקום אחד וליצור תיעוד ותקשורת מהירה ויעילה שמקדמת את המשימות.

עד לא מזמן קבלנים רבים היו משתמשים בתפעול של מספר מערכות יחד והיו אמורים לבצע בניהן את הסנכרון של המשימות בעצמם, דבר שהביא לעודף עבודה משרדית, בזמן שאין להם יכולת של ממש להתפנות אליה כאשר הם בשטח, ולכן, משימות רבות היו נופלות בין הכיסאות.

בעקבות אתגרים אלו, החברה שלנו, שעוסקת בהטמעה ופיתוח של פתרונות טכנולוגיים המייעלים תהליכי עבודה עבור העוסקים במלאכת הבנייה, פיתחה אפליקציית שטח על בסיס תוכנת הפריוריטי, שמאפשרת לנהל את הפרויקט בצורה חלקה במערכת אחת תוך כדי העבודה בשטח.

פריוריטי לקבלנים היא בשורה משמחת עבור העוסקים במלאכה, שכן באמצעותה כל עבודת התיעוד, המעקב והתקשורת הופכים יעילים יותר ומהירים בהרבה. Priority מספקת פתרונות ניהול עסקיים חדשניים מבוססי-ענן, המצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובאפליקציות מובייל. המערכת מיועדת להגביר את היעילות התפעולית, לזהות הזדמנויות חדשות ולהישאר גמישים בשוק המשתנה במהירות.

עוד באתר:

תפקיד האפליקציות ופורטלים בחברות בנייה ותשתיות

ממשקים בין מערכות – בעד ונגד

איך עובדת אפליקציית פריוריטי לקבלנים?

האפליקציה היא למעשה תוצר ייחודי מבית קורליס אשר עבר תהליכי איפיון ופיתוח באופן מדויק לעבודת הקבלן. האפליקציה מתממשקת ישירות למערכת פריוריטי לקבלנים, פרי עבודה שלנו, שבאמצעותה ניתן לנהל את כל הפעולות והמשימות השוטפות וההכרחיות עבור פרויקט הבנייה.

בעזרת האפליקציה יוכל הקבלן לבצע את הפעולות הבאות:

  •       מילוי יומני עבודה בזמן אמת.
  •       שליחת דרישות רכש למנהל הרכש של הפרויקט.
  •       אישור קבלת סחורה ותיעוד תעודות משלוח.

מדובר על משימות שהקבלן יכול לבצע אותן אונליין מהשטח והן מתעדכנות בתוך מערכת הפריוריטי בזמן אמת.

העדכון המהיר של מערכת הפריוריטי דרך האפליקציה מאפשרת לקבלן לבצע משימות בזמן אמת מבלי לדחות אותן ולראות אותן בפועל במערכת הפריוריטי לצורך מעקב, כאשר הוא נמצא בעבודת המשרד השוטפת. כמו כן, כל הגורמים שאינם עובדים בשטח מעודכנים בזמן אמת ויכולים להמשיך לבצע פעולות בתוך התוכנה בהתאם למידע שקיבלו מהקבלן. כך העבודה מתבצעת באופן אפקטיבי.

פונקציית הרכש בתוכנת פריוריטי לקבלנים

תוכנת פריוריטי לקבלנים מתממשקת עם האפליקציה, מעצימה את מנהלי העבודה בשטח עם כלים יעילים לניהול רכש. המערכת מאפשרת יצירת דרישות רכש מותאמות אישית, המקושרות אוטומטית לפרויקט הרלוונטי. היא מציעה גמישות בבחירת פריטים, כולל אפשרות להוספת מוצרים חדשים ללא צורך באישור מיוחד.

יתרונות המערכת כוללים:

  1. ממשק ידידותי למשתמש המאפשר הפעלה קלה ומהירה.
  2. תקשורת מיידית עם מחלקת הרכש שמזרזת את תהליך הטיפול בבקשות.
  3. תיעוד מקיף של כל פרטי הרכש המשויכים אוטומטית לתקציב הפרויקט.
  4. יכולת להפוך דרישות רכש להזמנות בפעולה פשוטה.
  5. מעקב אוטומטי אחר סטטוס הדרישות המספק שקיפות מלאה בתהליך.

את כל אלו ניתן לבצע בשימוש פשוט ויעיל בזמן אמת בשטח. מדובר על ייעול משמעותי של תהליכי הרכש, תוך חיסכון בזמן ושיפור הדיוק והבקרה בניהול משאבי הפרויקט.

תיעוד יומן העבודה בזמן אמת בעזרת פריוריטי לקבלנים

יומן העבודה הדיגיטלי מהווה את ליבת התיעוד בפרויקטי בנייה מודרניים. הוא משמש כרשומה מקיפה של כל פעילויות האתר, מתעד מידע קריטי הנדרש על פי חוק ודרישות הלקוח. עדכון היומן מתבצע בזמן אמת, מדי יום, לאורך כל מהלך הפרויקט.

חשיבותו של היומן הדיגיטלי נובעת מהיותו המקור הראשי לתיעוד מדויק של אירועי האתר. הוא כולל פרטים מקיפים כגון נוכחות עובדים, משימות שבוצעו, אתגרים שהתעוררו ופתרונותיהם, בדיקות איכות, אספקת חומרים, ושינויים בתכנון.

השימוש באפליקציה ייעודית, כדוגמת האפליקציה שלנו שמתממשקת עם תוכנת פריוריטי לקבלנים, מעניק יתרונות משמעותיים:

  1. ניהול מידע פשוט ויעיל.
  2. שיתוף נתונים מיידי עם מערכת הפריוריטי של הקבלן.
  3. גישה מרחוק לבעלי עניין רלוונטיים.
  4. שמירת רשומות בלתי ניתנות לשינוי לטווח ארוך.
  5. אינטגרציה עם מערכות חשבונאות וניהול פרויקטים.
  6. יכולת מעקב מתקדמת אחר התקדמות העבודה והמשאבים.
  7. פונקציונליות משופרת לפיקוח ובקרה מרחוק.

היומן הדיגיטלי מאפשר שקיפות מוגברת, יעילות תפעולית, ושיפור בתהליכי קבלת החלטות. הוא מספק פלטפורמה אחידה לתקשורת בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט, מייעל את תהליכי הדיווח והאישור, ומבטיח שמירה על מידע חיוני לטווח ארוך.

יתרונות נוספים שתוכלו לקבל ממערכת פריוריטי לקבלנים

בענף הבנייה, מערכת רכש יעילה היא אבן יסוד להצלחת כל מיזם. רכישה נבונה של חומרים וציוד איכותיים במחירים אופטימליים מסייעת בהפחתת סיכונים, שמירה על מסגרות זמן ותקציב, והגדלת הרווחיות.

מערכת פריוריטי לקבלנים מציעה פתרונות מתקדמים רבים המביאים עמם יתרונות רבים בניהם:

  1. התאמה לענף הבנייה המקומי – המערכת פותחה בישראל עם הבנה מעמיקה של צרכי השוק המקומי.
  2. ייעול תהליכים – אוטומציה של שלבי הרכש השונים, מיצירת בקשות להצעת מחיר ועד מעקב האספקה.
  3. שקיפות מוגברת – המערכת מספקת תמונת מצב מקיפה של תהליכי הרכש בזמן אמת.
  4. מזעור טעויות – מפחיתה משמעותית שגיאות אנושיות בתהליכי הרכש.
  5. שיתוף פעולה משופר – מקלה על תקשורת בין כל הגורמים המעורבים בתהליכים השונים ובתהליכי הרכש.
  6. חיסכון כלכלי – מייעלת זמני עבודה ומצמצמת הוצאות מיותרות.
  7. אינטגרציה – מתממשקת בקלות עם מערכות ניהול משלימות.

בתהליך העבודה עם פריוריטי לקבלנים יכול הקבלן להגדיר את צרכי הפרויקט במערכת, לחפש ולסנן ספקים מתאימים, ליצור ולנהל ביעילות בקשות להצעת מחיר, לנהל משא ומתן דיגיטלי עם ספקים ולבצע מעקב יעיל אחר האספקה. כשכל שרשרת הפעולות הללו מתבצעת בצורה מדויקת, תהליכי הרכש של חומרי הגלם לצורך הפרויקט נעשים קלים ופשוטים ומאפשרים גם מעקב פיננסי יעיל וחסכוני.

איך מבצעים בקרה על אישורי הרכש במערכת פריוריטי לקבלנים?

בעידן העסקי הנוכחי, שבו כל פעולה נבחנת בקפדנות, ניהול תהליכים ארגוניים ביעילות ובבטחה הוא קריטי. מערכת Priority המותאמת לקבלנים ויזמים מציעה פתרון מקיף לניהול משאבי הארגון, ובתוכו כלי חיוני לניהול "מערך האישורים" – מרכיב מפתח בבקרת תהליכים ארגוניים. מנגנון האישורים של התוכנה והאפליקציה מציעים מערכת מתקדמת המאפשרת למנהלי המערכת להגדיר מאשרים לפי תפקיד ולא רק לפי שם המשתמש הספציפי. ניהול אפקטיבי של מערך האישורים וסמכויות בעלי תפקידים יכול להיות ההבדל בין ארגון מתפקד ביעילות לבין ארגון הסובל מתהליכים לא מבוקרים, העלולים להוביל לטעויות, הפסדים כספיים, ואף לחשיפה משפטית.

ניהול פיננסי אפקטיבי של רכש באמצעות פריוריטי לקבלנים

בפרויקט קבלני מבצעים עבודת רכש ענפה, לכן יש צורך גם בניהול פיננסי נכון של הרכישות. בתוכנת פריוריטי לקבלנים, דפי מדידה הם כלי מרכזי בניהול פרויקטי בנייה, המשמשים הן לתכנון מדויק והן לדיווח ביצוע. במודול פרויקטי הבנייה והתשתיות של קורליס, דפי המדידה הדיגיטליים מהווים פלטפורמה יעילה לחישוב כמויות, המשתלבת היטב בתהליכי העבודה הכוללים של הפרויקט.

בשלב התכנון, הכלי מאפשר לאנשי המקצוע לתמחר פרויקטים בדיוק רב, תוך שימוש במפרטים ותבניות סטנדרטיות. נתונים אלה מתעדכנים אוטומטית במערכת, מה שמייעל את תהליך ההכנה למכרזים והגשת הצעות מחיר.

בשלב הביצוע, המערכת מאפשרת דיווח מפורט על התקדמות העבודה, תוך חלוקה למקטעים ומיקומים ספציפיים בפרויקט. בדומה ליומני העבודה הדיגיטליים, המערכת מסכמת אוטומטית את נתוני הביצוע בתקופה נתונה ומשלבת אותם בחשבונות החלקיים המוגשים ללקוח.

שילוב זה של תכנון וביצוע במערכת אחת מייעל משמעותית את ניהול הפרויקט, מגביר את הדיוק בדיווחים ומפשט את תהליך הגשת החשבונות.

לסיכום, בעזרת מערכת פריוריטי לקבלנים ושימוש באפליקציה שמתממשקת אליה, קבלנים יכולים לבצע את עבודת השטח בשילוב מדויק עם עבודת המשרד. המערכת והאפליקציה מספקות עבור הקבלנים עבודת רכש יעילה, ניהול יומן עבודה יעיל, ניהול פיננסי מדויק וסנכרון מלא שבא לידי ביטוי בביצוע המשימות השונות מבלי שיפלו בין הכיסאות. כל אלו יחד הם חלק בלתי נפרד מעבודה יעילה בארגון המבצע פרויקטים מורכבים ובייחוד כאשר מדובר בפרויקטי בנייה המחייבים עמידה קפדנית בתקנים, זמנים ועלויות. הצטרפו גם אתם לפריוריטי לקבלנים ותתחילו להתנהל חכם יותר.

פריוריטי לקבלנים: זכייה בפרס הנחשב
זכייה בפרס הנחשב: החברה הצומחת ביותר

 חברת קורליס: מובילים את תחום הנדל"ן והבנייה

חברת קורליס ממוקמת בכפר סבא ברחוב הטחנה 1. בשנה החולפת, קורליס זכתה בתואר השותפה הצומחת ביותר של פריוריטי ישראל. ההכרה הזו משקפת את המחויבות שלנו למצוינות ולחדשנות בתחום הנדל"ן והבנייה. ההצלחה שלנו מבוססת על יכולתנו לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, שמאפשרים ללקוחותינו לנהל את הפרויקטים שלהם בצורה היעילה והחכמה ביותר. בעזרת מערכת פריוריטי המתקדמת, אנו מספקים כלים לניהול כולל של כל הפעולות הלוגיסטיות והפיננסיות בפרויקט, מה שמבטיח עבודה מתואמת ומסודרת בכל שלבי הבנייה.

תוכן עניינים